karlienenanne.reismee.nl

Vast dansen

Heee Almal!

Hoe gaan dit? :P

Ik pak nog even een momentje voordat we naar een bring en braai gaan om jullie even op de hoogte te brengen van ons geweldige leven hier..
We zijn volop aan t genieten van alle dingen die op ons afkomen,,

Gisteravond hebben we aan 'vastdansen' gedaan.. Dus echt jongen-meisje!
Wow, dat was best pittig, want je mag als meisje niks doen, en je alleen maar laten meeslepen door de jongen... En doe dat maar eens subtiel en vrouwelijk :P Wel een geniale avond gehad!

Anne zit hier naast me op een geleende gitaar te tokkelen... Anne zegt: 'kusjes voor iedereen'
Een leuk feitje is dat we sinds vorige week niet meer hebben gekookt, uit eten gaan is hier gewoon goedkoper dan huisvrouwtje spelen..
We hebben ook al berg beklommen,, en met ons autootje erg stijle wegen beklommen, dat we echt dachten dat we weer achteruit zouden rollen.. haha.. Je moet je even voorstellen dat we met ons zevenen in een piepklein hyundaitje zitten (hoe je t ook maar schrijft) Allemaal bij elkaar op schoot, en dan keihard meezingen met de muziek :P
We worden telkens uitgelachen door de taxibus-mensjes,, die het heel grappig vinden dat wij als blanke toeristen net zo propje zitten als zij :P

We zijn erachter gekomen dat we nogal opschudding veroorzaken in het mannelijke gedeelte van afrika,, als we een single brandycoke bestellen (cola en brandewijn) word het glas bijna 3 kwart vol geschonken met brandy... Dus nu moeten wij drank halen voor de jongens, aangezien zij maar een bodempje krijgen :P
Eerlijk gezegd zijn wij ook wel gecharmeerd van het mannelijk schoon hier.. :P

Goed :P Genieten dus!

Wij gaan op weg naar de bring en braai/karaoke/vastdansavond.. Als we terug zijn in NL leren we het jullie! :D

Liefss vanuit het heeeeerlijk warme afrika waar je elke dag lekker kaalvoet in het rode zand kan lopen...

Karlien

Annewil

Sounds lovely! Geniet ervan meiden! :-)

Herman

Ben benieuwd naar de bring en braai en het vastdansen!

jochem

het regend hier :)

veel plezier verder en succes! :D

mem

Hoi meiden,

lekker aan het genieten dus!!!
Hoe ging het lesgeven in het afrikaans???
AnneBerthe denk je aan 2 verjaardagen deze week oma en Geeske.
Even een herinnering hoor,je loopt daar in het afrika zo een zonnesteek op en dan vergeet je nog wel eens wat.

Heeeel veel groetjes!!!

jan willem

hay lady's ,
it sounds all very cool and relaxt.

hopefully it wil change your life's in the right way.
what an adventures evry time you type your story.

i wish you all the best. gezondheid en geluk.

Marco

Al er over nagedacht daar te blijven?

Sjouke

update???
nee grapje klinkt vet daarXD
moet maar snel online komen op skype(a')

Hanne

Ik ben benieuwd naar dat vastdansen! Hoe gaan jullie dat ons leren als vrouw? Verder klinkt het erg relaxed! geniet ervan

Janice

Kusjes en check jullie mail ;)

karlien

heeee poepje,,
we mailen je vandaag! Maar je mag pas in december actie ondernemen..! :P
Lovesss