karlienenanne.reismee.nl

Klas gee

Bij deze een belangrijke link naar onze foto's toe..
Ze zijn heel erg gefilterd, ik laat thuis wel meer zien.. (en er komt vast nog wel meer op..!)
Maar ze kennen hier nog geen onbeperkt internet, dus vandaar dat we met alle 7 één fotoalbum bijhouden.. ;)

Goed, hoi :P

We hebben het hier nog steeds super naar onze zin.. Zijn extreem druk met dingen..
Mensen zijn zooo ontzettend gastvrij dat we de helft van de uitnodigingen moeten afwijzen, we hebben al super veel leuke mensen ontmoet.. Het is vooral erg gezellig met de jeugd van de kerk.. We zijn vrijdag in Hatfield geweest, dé uitgaansplek in Pretoria,, was ontzettend gezellig! :D
We zijn 2 dagen op de Campus geweest, op Groenkloof en op de grote Campus,, geniaal om dat te zien.. heerlijk amerikaans! Zo'n Campus is echt een stad in het klein.. je hebt er alles..
Ik moest 2 keer voor een collegezaal vol regte afrikaners iets over Holland vertellen,, freaky :P
We zijn door allemaal onbekendestudenten rondgeleid en meegesleept, hebben we nog steeds contact mee.. We gaan komende donderdag bij een student die we op de Campus ontmoet hebben via een andere onbekend iemand eten,, dan heb je een beetje een beeld van hoe Hollanders hier ontvangen worden.. :P Wel geniaal!
Jammer genoeg hebben we hier niet zoveel vrije tijd ivm stage.. maar goed
Bloedmooie jongens hier trouwens, wij denken dat dat komt omdat hier rugby sport nr 1 is :P

Verder ga ik morgen beginnen met lesgeven in groep 5 (graad 3) Dus dat word heerlijk afrikaans praten... :) en ikga nog3 weken bij de kleuters lesgeven! :D
Over 2 week gaan we op vakantie naar de Kaap, waar we 2 week zitten.
Daarna vertrekken we naar Wenda (zwart gebied in het noorden, onder Zimbawbe) Hier gaan we bij de inwoners in huis, dus dat word lekker sloeberen :P Wel zin in!

Sorry Janneke, ik ben je verjaardag een beetje vergeten,, hopelijk had je een mooie dag ;)
En Marko, ik kan natuurlijk alles in het afrikaans typen, maar dat volgt t overgrote gedeelte in Nederland het niet meer,, dus vandaar ;)

Het weer word al warmer, ben al een beetje verkleurd..
Komende woensdag is het springdag,, dus dan is heel Pretoria in de teken van het lentefeest,, daar hebben we allemaal wel zin in! :D

Goed, hoe gaat het daar?

Lekker dag

Karlien

Willemien van der Worp

Het klinkt echt super leuk daar! Spannend dat lesgeven in het Afrikaans!
We missen jullie hier in NL! Beetje stilletjes in Zwolle...

Liefs!

Mamma Knol

Venda Lien!
Sterkte met je lesgeven, en het lijkt me toch niet goed om naar al die jongens te kijken!
Vanavond even skypen?

Marco

t is wel goed. Geniet die Afrikaans, want is en bly 'n baie mooi taal.