karlienenanne.reismee.nl

Groete van hier

Goeie aand :)

Dit het nou al lank gevat virdat ons 'n beriggie geplaats het.. so das hoekom ek nou gaan type..

We zijn al twee dagen bezig op de Johannes Calvijn,, Het onderwijs verschilt echt met Nederland, discipline niet normaal! 's Ochtends word er een vlag opgehezen, en lopen ze bijna marcherend naar het lokaal toe :P En die uniformen... super grappig
Deze week hoeven we nog geen les te geven, omdat we eerst de taal wat beter onder de knie moeten krijgen, opzicht wel lekker om niks te doen.. haha
We zijn al heerlijk aan het socializen met de jeugd van de kerk.. super gezellig!
(Het duurde wel een uur voordat iemand op ons af durfde te komen, maar toen was het ook heel gezellig)
Met de zeven dames hebben we nog steeds dikke lol, dus dat is wel mooi.. zeven dames bij elkaar is best veel, maar tot nu toe gaat t prima :)
Qua weer valt het wel een beetje tegen.. 's ochtends is het nog best koud, en 's avonds koelt het ook flink af,, en overdag bereikt de temperatuur zo'n 25 a 30 graden,, best raar dus!

Maar we zijn hier heerlijk aan t genieten, en ik eet me behoorlijk rond in de biltong.. :P
t afrikaans praten gaat prima.. erg leuk om iedereen na twee jaar weer te zien :)

Dis trouens baie lekker om al die beriggies van Holland af te lees,,

Mooi bly...!

Karlien

Karlien (alweer)

Anne is trouwens lekker aan t mengen, die is met mijn nichtje Karina en nog wat andere meiden aan t gitaar spelen en bijbelstudie aan t doen..
Maar jullie krijgen vast ook de groetjes van haar!

(de bloopers in t kort: ik ben met stoel en al van de verandera gevallen en anne heeft een koekje met mieren in haar mond gestoken vandaag.. haha)

mamma

vergeet je Janneke haar verjaardag niet?!

Louise

He Karlien,

Echt super tof joh! Je schrijft het trouwens heel leuk, vind het prettig om te lezen.
Hoop dat we binnen kort misschien foto's te zien krijgen? :D
Fijne tijd daar in Zuid-Afrika! Tot hoe lang blijven jullie?
We missen je wel, maar genieten wederom van je verhalen. Janneke leest ze namelijk ook :P

Succes met biltong eten ;-)

Groetjes,
Kus Louise

Marco Hamming

Hoi Karlien

Geniet het maar in Suid Afrika. Ik was er net geweest, maar geniet vooral die biltong, die heb je hier niet. Jou Afrikaans is nou wel met heelveel Nederlands, maar het klinkt wel goed ;-):-).

Groete daar een geniet die lekker weer. Pasop dat julle nie siek word as julle terug kom nie. Dit het met my gebeur :(.

Marco

Peter

Ja, Die weer... Welkom in Suid Afrika. En geniet dit van harte. Sien jou DV oor 'n week.

Elze

Leukleukleuk! :D

Dhr. J. M. Erdhuizen

hahahaha die eerste en laatste zin snap ik niet, spot niet met mijn dyslexie! val vooral vaker van de veranda of :) ps. Mieren zijn gezond :)