karlienenanne.reismee.nl

Ons is in Pretoriaa! :D

Helloo Almal

We zijn gisterochtend na een lange reis om 8 uur aangekomen in Pretoria..
We zitten in een superdeluxe mooi huisje, met een zwembad naast de veranda..
Op dit moment zitten we lekker in de zon onder een palmboom te genieten.. lovely

We hebben gisteren 350 rand gepint,, te vergelijken met 35 euro.. Biltong geproeft, en geschrokken van alle hoge hekken en agressieve honden!
Voor Karlien een terugkomen, en voor Anne verbazend.. Denk niet aan plaggehutten, maar aan bungalowtjes met allemaal hekken.

Pretoria ligt tussen de bergen, hier over de laptop heen kunnen we de bergen zien..

We zijn eindelijk een beetje bijgekomen van de lange reis, en duiken zo t zwembad in!

(Mam en Pap, oma is tot zondag in de Magalischberge met oom jacgue,, maar ik heb oom reinder gebeld, en ga daar vanavond eten... dus zie hun allemaal dan! Verder nog niemand gezien)

Foto's volgen snel!

Liefs vanaf de anderde kant van de wereld!

Karlien en Anne

Reacties

Reacties

Mamma

Leuk Karlien, geniet ook maar voor Mamma's part.
Misschien heeft oom Reinder nog wel een camera over?!

En waar is julle Afrikaans? Dit is trouwens die Magaliesberge. Is ouma by Oom Henk en tannie Maartje??

Corien

heej karlien en ab,

Leuk om te lezen, wordt al jalours jullie lekker daar in de zon in bungalow met zwembad en wij hier in die regen :(. Maarja ik ben egt super benieuwd naar de foto's :D!!

LIefs

jan willem

wat fijn dat jullie veilig zijn.
stuur maar een beetje warmte op als je t missen kan.

Kevin is ziek geworden van die Jongens.
nou, geniet en tot horens maar weer.

Myrthe

Goed te horen dat jullie veilig zijn aangekomen! GENIET!

heit

hoi meiden,
Leuk om te lezen hoe het gaat. Abee ; wat is je skype naam dan kan ik het toevoegen.
groet papa en een dikke tuut

Menno

Hee lieverdss.. Mooi dat het allemaal goed gegaan is met vliegen enzo xd..
Beetje jammer karlien dat je de camera vergeten bent.. Maarja dat over komt de besten wel eens.. Sorry dat ik niet opnam woensdag mobiel was dood.. Maar hoorde dat je zondag belt dus dan spreek ik je Miss nog wel even.. Anne Berthe veel plezier daar en dat je maar bruin weer thuis mag komen.. En uhh niet te veel naar de jongens kijken xd. Ik ga weer voetbal kijken.. Plezier.!!

mem

Hallo dames,

Ik schrijf maar mem dan weten jullie welke mama schrijft.
Heel fijn om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen.
Leuk een weblog en ben nu al nieuwsgierig naar morgen.
Heel veel groetjes,doei!!!

kevin

yo, ik zou ook ff komen gluren hier ^_^ dus bij deze dan ,,,.( O_o).,,, OOOooohh!
Veel plezier en succes met hetgeen jullie daar doen.

Groeten Kevin

anne en karlien

heee allemaal,

heerlijk om al die berichtjes te lezen.. typen we het toch niet voor niets;)
Heel binnenkort komen foto's, we hebben hier beperkt internet, dus er komt een algemeen fotoboek van ons allemaal, afrika loopt toch nog wat jaartjes achter... Link komt hier dan wel op te staan!

We horen graag wat uit Nederland! We zijn ook benieuwd naar de nsz activiteiten (grasweek, intro...) Hou ons op de hoogte!

Mooi bly!

Anne Berthe en Karlien

Gauke

hey, ik heb de link op hyves gevonden en kon het niet laten even te kijken. I'll hope you don't mind ;).

ik hoop voor jullie dat jullie een hele mooie tijd mogen hebben!

groetjes Gauke (VDE)

PS. mochten jullie nog in een van de townships komen dan kun je onze latrines misschien nog wel zien :P

Frouke

Heee!
Tklinkt echt supervet, jullie gaan daar echt enorm genieten.. En jullie zitten dus duidelijk in het mooie deel van Afrika.

Kben gister teruggekomen van KMT, twas echt wel mooi. Hele leuke mensen leren kennen!
Dinsdag kan ik me ook een volwaardig navigator noemen:D
Heel veel plezier daar, en laat je niet beroven!
Kben benieuwd naar alle verhalen!

Dikke tut Frouke

Friso

Heej dames,

jullie boffen maar door daar te zijn. het is hier zo ongeveer herfst :P

enjoy!

Ãœmit

Hey juffies,

Hoe gaat het daar ?
Al volop aan het genieten zie ik. Maar jullie hebben het ook wel verdiend, 4 weken bij van Dijk werken houdt niet iedereen vol..

Maar lekker blijven genieten en mochten jullie er nog aan toe komen, ook nog succes met jullie stage !

Groetjes uit Ermelo, van die ene Nederlandse Turk..

X.

PS. Ik heb de boete binnen. Maar ik reed blijkbaar maar 13 km/h te hard, dus het valt allemaal nog mee..

Janice

Schatjes! Mooie verhalen :) snel weer skypen? xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!