karlienenanne.reismee.nl

Amper Suid Afrika toe

Hallo familie, vrienden, kennissen of navigators,,

Nog even een laatste berichtje hier in nederland om even iets op te helderen..
De titel van deze blog is aangepast omdat het Anne Berthe en mij handig leek om samen een blog bij te houden... Aangezien we veel dezelfde mensen kennen, en het scheelt een hoop tijd :P

Dus bij deze, wij gaan lekker samen deze blog up to date houden de komende maanden..

Morgen is de laatste dag hier in ons zeer geliefde Zwolle.
We hebben alletwee echt een dubbel gevoel..
We gaan ontzettend veel missen wat betrefd intro en grasweek en dispuut en AlmanakCie..
Heel jammer, maar we mogen niet klagen,, want over 4 week liggen we eindelijk ook aan een strand, en dan ook nog eens in Capetown.. Woehoee

Morgen nog behoorlijk wat schoonmaken en inpakken en we moeten ons allebei op t laatste moment nog inschrijven voor t 4e jaar van de pabo (heerlijk op tijd)

Woensdag vertrekken we rond 9 uur s ochtends richting Schiphol..
Ik heb zelf best wel zin om mijn oma te zien, en de rest van de familie,,
Heerlijk, de kriebels beginnen te komen...

Tot snel!
We gaan jullie missen....!

Nelleke

He dames,
Ik wens jullie een hele goede reis toe.
Geniet van dit grote avontuur!
Liefs

Lotte

Hey meiden,

Heel veel plezier/succes daar en tot snel weer bij NSZ!
Liefs Lotte

Hilaritas hoogh! :)

Janet

Lieve Karlien en Anneberthe,
AlmanakCiegenootjes :)

Ik hoop dat jullie veel kunnen genieten de komende maanden! Als je even niks weet te genieten, hier een aantal voorbeelden :) Van het land(schap in) Afrika, van elkaar, van bruine kinderen met grote bruine ogen, van de hartelijke mensen, van het werk dat jullie gaan verrichten, van het weer (zeker als het hier weer eens regent...) en van de cultuur! Ik wens jullie een goede tijd toe en hoop dat jullie er later met positief gevoel op terug kijken :)

Liefs

Carlijn

Heel veel plezier en succes daar!!

Willemien van der Worp

Hoi avonturiers!
Super veel plezier daro in het zuiden van Afrika! Echt tof dat jullie dit gaan doen!
Geniet ervan!

Liefs,
WIllemien

Friso

Enjoy lieve dames!

Annelie

Heej meiden,
Heel veel plesier in Suid Afrika!
Wellicht nog leuk om jullie weblog even op topshare te plaatsen onder Internationalisering - weblogs studenten, dan kunnen ook leraren jullie vinden!
Liefs, Annelie

Westerveentjes, Hoogeveen

Hoi Karlien, op dit moment zit je in de auto ri Schiphol.

Vorige week donderdag wij ook, toen we Derjan van Schiphol op gingen halen.

Goeie lange! reis gewenst en een goede tijd daar, samen met de anderen.
Vooral Gods nabijheid.

groeten van ons allen

Marleen (@Christal)

Meiden, we gaan jullie missen bij Christal.....
Maar heel veel plezier en geniet van alles wat jullie gaan doen, leren en meemaken.

tot over drie maanden!

groetjes!

Jochem

jammer dat je vanochtend nog sliep, zat er aan te denken om je nog even wakker te maken ;)

heel veel plezier, succes en geluk namens Sumus Virtus Gymnastamdus, Vestuvalo.

Janneke

En daar gaan jullie door de poortjes! Geniet ervan lieverds!

Janneke

En daar gaan jullie door de poortjes! Geniet ervan lieverds!

Trienke

Heey Ab,
Heeeeeel veeeel plezier daar in Afrika!!!! Ben best wel een beetje jaloers.. lijkt me heerlijk om daar een keer heen te gaan!! Geniet ervan en veel leuke dingen doen daar!!

Liefs Trienke

Sjouke..

eee
zijn jullie er alXD
ik wacht op een nieuw ´reisverhaal´:P

veel plezier:D

kusjes van allemaal hier

jan willem

goei tijd tezamen en all the best. hear from you soon.

Herman Tukker

Heel veel plezier daar! Ga jullie missen bij de Belg, in het Paard en overal waar jullie gezellig zijn.

Goed gaan!