karlienenanne.reismee.nl

Anne Berthe haar genietmomentjes in Pretoria

Hallo lieve allemaal,

eindelijk eindelijk... ik heb een gaatje gevonden om eens even wat van me te laten horen (en stiekempjes schuif ik het ook uit, ik hou er niet zo van;) )

En nog steeds is het hier genieten. Voor mijn gevoel zit ik hier al veel langer dan de anderhalve week. Zoals je misschien in Karlien haar verhalen hebt kunnen lezen zijn we al lekker aan het mengen met de jeugd. Pff.. wat zijn die jongens hier galant, haha, kunnen de nederlanders nog wat van leren;)

Morgen komt mijn (en ook voor karlien) eerste les!.. Ik sta voor graad 4 = groep 6. Stage blijft stage maar het is best leuk om al die kindertjes in uniformpjes te zien. Wat een schatjes worden het dan allemaal! Wat hier ook heerlijk is, is dat om half 2 de school klaar is en vervolgens ook alle leerkrachten naar huis gaan.. Dat betekent concreet voor ons dat wij om 2 uur bij ons zwembad liggen:)

Donderdag doen we nogmaals een bezoekje aan een universiteit. Gewoon omdat we daar geen genoeg van krijgen. Woensdag is het hier LenteDag. Een soort van bevrijdingsfestival...? We zullen het meemaken.

Het eten gaat, we hebben jammer genoeg geen briljante kokers in ons midden. Gelukkig zijn we al een paar keer uitgenodigd voor een heerlijke braai, en met de vitaminepilletjes van Jikkelien overleven we het nog wel..

Ik ga maar weer eens verder met het afrikaanse genieten hier, de zon is hier het allerlekkerst!

Tot snel en ook ik vind al die berichtjes erg fijn, al is het niet goed voor heimwee gevoelens;)

Liefs van anne berthe

Reacties

Reacties

Aafke Weening

Hee AB!

Zo te lezen ben je flink aan het genieten daar! Ik volg jullie verhalen om een beetje op de hoogte te blijven!
Ben stiekem wel een klein beetje jaloers dat jij elke dag vanaf 2 uur bij het zwembad ligt te genieten! (Om het nog maar niet over de galante heren te hebben;)!)

Geniet ervan en veel succes morgen met je eerste echte les!

Liefs Aafke!

Janice

Dag lieve jufjes!
Fijn om ullie weer even gesproken te hebben! Volgende keer wat vroeger op de dag, dan ben ik nog fit ;) succes morgen, jullie kunnen t!
Kusjes vanuit Zwolle!

Juffrou Ellie

Julle moet dit rêrig geniet daar, dit sal vir jou gevoel weer vinnig verby wees!
En moenie teveel na die seuns kyk nie, hoor!
Gee ons niggies daar op die skool maar 'n ekstra drukkie van ons almal! En Karlien ook .. fluister maar in haar oor dat ek baie van haar hou.... miskien help dit vir haar heimwee LOL

Elze

Wauw!! Vandaag ben je dus echt met je eerste stagedag begonnen. Hoe was het? Lukt t een beetje? Luisteren de kinders een beetje naar je? En hoe doe je t met de namen? Ik zou t liefst een dagje komen kijken;)
Zaterdag is het voor mij ook zo ver. Op naar de zon. Spannendspannend!
Heel veel plzier en succes daar! Jullie kunnen het!
Groetjes aan Karlien!
Liefs Elz..

Anton

Die jongens zijn toch niet zo galant dat ze al jullie troep opruimen he? Zou wat zijn! Geniet ervan. Nog een kwartiertje en dan mogen jullie weer het water in.

Jochem

hooo wacht, zijn de heren daar galanter dan ik ben? onmogelijk!

Nadia

Hi allebei!

Onzettend leuk om jullie verhalen te lezen! Ik hoop dat jullie zo blijven genieten en veel gave dingen mee maken. Ik ben ook heel benieuwd naar de eerste les!

XOXO

Louise

He mensen die weten wat genieten is!

Wat leuk zeg die verhalen kan er geen genoeg van krijgen! Ik krijg wel echt het gevoel dat ik er ben als ik jullie verhalen lees!!
Het is echt genieten voor mij. een stukje ontspanning zullen we maar zeggen ;)
Ik hoop dat jullie nog veel te zien krijgen en heimwee is niet zo erg denk ik, voor je het weet zit je weerin het koude kikkerlandje :D

Heel veel succes met het les geven, en het genieten van de zon natuurlijk ;)

Kus Louise

Herman

Ik wed dat de jongens met galant zijn vast wel wat van mij kunnen leren.
Hier is het herfts. Dus geniet jij van de zon? Dan doe ik dat van de regen hier.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!